2012-05-27

Dags att skriva lite!!

Har inte skrivit på ett tag nu, så jag kände att det var dags igen.
Har tagit det lugnt med träningen, men ska börja på måndag igen.

Min kropp har inte mått så bra dom sista dagarna, därför har jag tagit det lugnt!.
Har dock varit ute och promenerat lite, var ute med Bella & Steffie.
Vi gick ca 5.31 km, inte mycket med det känndes i kroppen iallafall.


3,56 km
Promenaden med Bella & Steffie
(glömde starta programmet när jag gick hemmifrån saknas 1.75 km)



1,75 km
Snabbpromenad med Hannah 20 mintuter efter första promenaden!
Totalt så gick jag 7 km den torsdagen!


Imorn så blir det lite mer promenader, sen lite mer INSANITY träning!
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anna The#Queen

Härligt med promenader! Kör på nu bara!

2012-05-31 (21:50:45) www http://fettvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: