2012-05-20

Dagen innan första "passet"

Jaha!
För första gången i mitt liv så sitter jag och bloggar!
Har lekt med datorer sen början av 80-talet.
Och nu har man börjat blogga som ni säkert redan gjort i flera år.
Så detta kan säkert gå åt skogen.

Nu kanske ni säkert undrar varför jag ska börja blogga!
Jo så här är det....

En gång i tiden var jag träningsnarkoman.
Jag tränade friidrott i en klubb som heter Nyköpings BIS Friidrott.
På den tiden bodde jag i Oxelösund, Så min uppvärmning var en cykel tur till träningen.
Resan dit var ca 1.6 mil.

Idag några år senare e jag som en flodhäst, så nu ska ja ta tag i kragen och börja träna mig i form igen.
Nä nu ska jag över till Stoffe & Hannah och käka lite god mat..

/Må styrkan komma

Postat i Allmänt | Comment (4) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Hannah

Woop! Första kommentaren :) jag hejar på dig!

2012-05-20 (20:29:07) www http://hannahsviktigheter.blogg.se/

Postat av: Mia

Bra David. Håller tummar för att du orkar hela vägen och applåderar ditt mål. Stolt över att vara din vän :) Kramar och varma lyckönskningar till dig :)

För att inte tala om alla peppa sparkar du får i rumpen stumpen :)

2012-05-20 (20:29:08)

Postat av: Nettan

Hejjja hejja...<3

2012-05-20 (21:20:07)

Postat av: Petri

Hej David



Du kan följa mej ut och springa lite

vi kan börja med 5 km på 28 minuter.

2012-05-21 (19:38:14)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: