2012-05-21

That was INSANE!! INSANITY dag 1!

That was INSANE!!
Efter första passet på INSANITY är jag helt slut.
Känns i vaderna, bröstet och i överarmarna!!
Märks att man inte har tränat på flera år!

Jag har precis börjat med ett 60 dagars träning som heter Insanity!
Tror detta träningsprogram kommer att köra slut på min kropp!
Men ska bli så kul och se hur resultatet blir efter 60 dagar!
Nu åter står endast 59 dagar!

Kolla gärna in Insanity på youtube och se om det är något för er!

Här följer mina resultat för första dagen

KICKS: 82 st
POWERJACKS: 53 st
POWERKNEES: 74 st
POWERJUMPS: 34 st
GLOBEJUMPS: 7 st
SUICIDEJUMP: 15 st
PUSH-UP.JACKS: 12 st
LOWPLANK-KNEES: 28 st


Längtar inte tills i morgon!! :)


Helt slut körd!!!
Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Stephanie

Grymt kämpat, du ska vara nöjd med dina resultat tycker jag :) I morgon kör vi igen :D

2012-05-21 (18:22:03) www http://niokilo.blogg.se/

Postat av: Hannah

Grymma resultat!:) Vi hade verkligen olika resultat på olika saker :) Kul!

2012-05-21 (18:30:06) www http://hannahsviktigheter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: